World Project 2012

Informatie over de reis

Dag allemaal,

Wij zijn zeven leerkrachten in spé die van 24 maart 2012 tot 8 april 2012 naar Cambodja trekken.
Wij zullen daar project III.2 realiseren: De wereld @ groept.
In het belang van ons project kunnen we nog niet al te veel verklappen, maar we kunnen wel al zeggen dat wede andere studententer plekkezullen inlichten over de projecten die we gaan bezoeken.
Ook zullen we tijdens de reis deze blog bijhouden.
Elke dag kan je onze verhalen hier volgen, we proberen ook zo veel mogelijk foto's online te zetten.

Hieronder vind je belangrijke informatie:

VLUCHTGEGEVENS

Heenreis

Brussel-Bangkok / 24MAR12

TG 935 /BRU BKK 1330 0620+1

Tijdsverschil Brussel - Bangkok: 6 uur later maar... verandert op 25/3 om 2 uur ‘s nachts...

Bangkok-Phnom Penh / 25MAR12

TG 580 /BKK PNH 0755+1 0855+1

Tijdsverschil Brussel - Phnom Penh: 6 uur later, dwz. vlucht duurt ca. 1 uur

Retour

Bangkok-Brussel 07APR12

TG 934 /BKK BRU 0030 0740

Opgelet: zomeruur: tijdsverschil Brussel - Bangkok: slechts 5 uur later, dwz vlucht duurt ca. 12 uur

TELEFOONNUMMERS VAN DE BEGELEIDING:

1. +855 (0) 887 272 649 (Jan Deglinne)
2. +855 (0) 887 272 648 (Isabelle Dewinkeler)
3. +855 (0) 887 272 643 (Nick Vanmechelen)

Het belooft een prachtige reis te worden en hopelijk kunnen jullie er via deze weg van mee genieten.

Tot snel,

Ruth, Dorien, Ine, Hanne, Lore, Marjan en Sarah

Eliane en Lambert

Wij zijn blij dat we mee kunnen genieten van dit reisverhaal, Lore is ons nichtje en we zijn trots op haar!

Gie en Malou

Lore, wij hebben uw verslag al gelezen. Jullie gaan heel veel zien en leren. Wij volgen nieuwsgierig vanuit België wat jullie allemaal gaan doen. Groetjes

Kri, Jan en Vince

Hey Teentje, wij denken ook aan jou hoor!
Hey Lore, profiteer van elke minuut :-)
xxxx

Hilde (werkcollega van de mama van Lore)

hallo Lore,
jouw blogs lezen heel vlot ! Een hele belevenis als je het mij vraagt ! Hou het thuisfront maar op de hoogte, en maak er nog een leerrijke, maar toch ook n ontspannende reis van !
groetjes, Hilde.